Type Here to Get Search Results !

Ρία Ελληνίδου-«Μη Μιλάς»

Η Ρία Ελληνίδου παρουσιάζει το «Μη Μιλάς», το νέο single από τη συνεργασία της με τους πολυπλατινένιους δημιουργούς Κυριάκο Παπαδόπουλο και Ηλία Φιλίππου, που κυκλοφορεί από την Panik Platinum, μαζί με music video.Μετά
τα ξεσηκωτικά «Σε Κάνω Κέφι» και «Πάρε» και το αισθαντικό «Τα Σημάδια», η ταλαντούχα τραγουδίστρια μας χαρίζει μία δυνατή ερμηνεία, σε ένα «φρέσκο» λαϊκό τραγούδι, με παραδοσιακά μουσικά στοιχεία. Το «Μη Μιλάς» συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικό και μοντέρνο video, που σκηνοθέτησε ο Alex Κωνσταντινίδης, με την Ρία Ελληνίδου να μαγνητίζει τα βλέμματα.

Στίχοι/Lyrics:
Απόψε πάλι με κρατάς,μέσα στην αγκαλιά σου,
και όλ’ οι δρόμοι της καρδιάς,έχουν το όνομά σου.
Στη σκέψη μου γυρνάς,το πιο γλυκό μαρτύριο μου,
στ’ αστἐρια να με πάς,σε περιμένω όνειρό μου.

Μη μιλάς,φίλησε με,ας τα χείλη να τα λένε,
μη μιλάς,τώρα ξέρω,από τη ζωή τι θέλω.

Υπάρχεις εσύ,μου φτάνει γιατί,
στα μάτια σου ταξιδεύω.
Υπάρχεις εσύ και μ’ ένα φιλί,
στιγμές μαγικές σου κλέβω…

Απόψε όνειρα τρελά,τα ζω σα να’ναι αλήθεια,
κλείνει το μάτι μου γελά,με πονηριά η νύχτα.
Στη σκέψη μου γυρνάς,το πιο γλυκό μαρτύριο μου,
στ’ αστἐρια να με πάς,σε περιμένω όνειρό μου.

Εσ’ είσαι τα πάντα γιά μένα ,όλα τ’άλλα είναι ψέμα,
στα μάτια σου σβήνω το χρόνο, πλάϊ μου σε θέλω μόνο



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.